Logo – Friluftslivets uke

Friluftslivets uke i splitter ny drakt

Den landsdekkende feiringen av friluftslivet har fått et grafisk løft.

Friluftslivets uke har som mål å få flere ut i naturen, ha det gøy og skape flest mulig gode minner. Det er Norsk Friluftsliv og de norske friluftslivsorganisasjonene som står bak.

I år har uka fått ny grafisk profil, med ny logo og en rekke lekne elementer, som skal speile mangfoldet i aktiviteter.

– Vi har ønsket oss en grafisk profil som i større grad kommuniserte at Friluftslivets uke er en landsdekkende feiring for alle, uansett alder, og som symboliserer at det er masse gøy å være med på. Derfor er vi svært fornøyd med den nye grafiske profilen. Den vil forhåpentligvis passe alle arrangører, uansett hvor i landet man holder til, eller hvilke aktiviteter man tilbyr, sier Synne Kvam, kommunikasjonssjef i Norsk Friluftsliv.

Under ser du den nye logoen for uka, som i år markeres fra 3. til 11. september.

Er du en arrangør eller har av andre grunner behov for å markedsføre Friluftslivets uke? Her kan du se og laste ned den nye grafiske profilen, samt illustrasjonsbilder.

Del denne artikkelen



Relevante nyheter

Gratis hefte: Lær barna om allemannsretten i Friluftslivets uke

Naturvakt er et gratis læringsopplegg om allemannsretten for barnehager. Bestill hefter til din barnehage her! Friluftslivets uke går av stabelen 3. til 11. september 2022. I den forbindelse har Norsk Friluf...

Bli med på Nordisk Natt i Naturen

Under Nordisk Natt i Naturen inviteres hele Norden til å tilbringe en natt ute i det fri. Vi håper at nettopp du vil bli med!   Lørdag 3. september sparkes Friluftslivets uke i gang med at hele Norg...

Stor fotokonkurranse under #nattinaturen – vinn telt fra Fjällräven!

Bli med på #nattinaturen og del ditt beste bilde med oss! Alle som deltar i fotokonkurransen er med i trekningen av flotte premier. Under #nattinaturen inviteres hele Norge til å ta en natt ute i det fri. Vi...